tirsdag 10. september 2013

Candytime!!!

 Jeg vil så gjerne takke alle der ute som titter innom bloggen min og legger igjen trivelige kommentarer. Det er utrolig hyggelig å få så flott tilbakemelding på det jeg gjør. Og selv om jeg ikke alltid er like flink til å legge igjen hilsen hos DEG, så titter jeg støtt innom og lar meg inspirere.

Tenkte å by på en candy, hva tror dere om dette?
  • 1 stk Maja Design 6x6 blokk Vintage Spring Basic
  • 1 pk Maya Road kraft envelopes 
  • 5 stk Hvite hortensia fra storyteller
  • 5 stk Lilla hortensia fra storyteller
  • 10 stk Wild roses fra WOC
  • 20 stk Sweetheart Blossoms fra WOC
  •  Cream Organza, ca 20 yards.
  • 1 stk Ranger Star Dust Stickles
  • 1 stk mini lerret
  • 5 stk hvite papirposer  str 6"x4"
  • 5 stk hvite papirposer str 6"x4"
 Det du må gjøre for å delta er:
1. Bli en følger av bloggen min om du liker det jeg gjør, altså ingen tvang der.
2. Ta med bilde av candyen, legg den i sidebaren din og link tilbake hit.
3. Legg igjen en kommentar under her, så jeg vet du vil være med.
Candyen blir åpen fram til 15 oktober.
Hiv dere med da folkens!

- Elin

24 kommentarer:

  1. Hi Elin, I'm already a follower of your gorgeous blog. Pic now on my sidebar. Thank-you for chance to win.

    I too have candy on my blog today. You might like to pop by.

    Nicola x

    SvarSlett
  2. Ja men Elin, jeg har da været følger længe, og du er allerrede i min sidebar, her er så en lille kommentar, for jeg vil da meget gerne være med i din candy, så jeg takker for den dejlige muglighed for (måske) at vinde. knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med på trekningen av denne flotte candyen.
    Nydelige ting som jeg gjerne skulle vunnet.
    Jeg er ofte innom bloggen din, du lager mye lekkert.
    -Merete

    SvarSlett
  4. mmm. en candy helt etter min smak. Selvfølgelig vil jeg prøve vinnerlykken her, søte deg.

    SvarSlett
  5. Hej Elin,
    Först och främst, du gör så otroligt fina kort och delar med dig på din blogg. De är helt underbara! För det andra, tack så mycket för den här otroliga chansen att vinna allt det här fina! Det är ju så otroligt mycket vackert på samma gång i detta paketet!
    I´ll definitely cross my fingers..
    Ha det så gott!
    //Britt

    SvarSlett
  6. Klart jeg vil være med Elin, krysser fingrene ;-)

    SvarSlett
  7. Åååå..for en herlig candy♥
    Jeg deltar med glede,er følger fra før,og har reklamert på min blogg:)

    Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  8. Æ e me:D prøve bære å finne ut kor man kan følle bloggen din :D

    SvarSlett
  9. Wowww sooo sweet of you for giving away this candy! I really love your work and I always admire it on your blog and at LLC! Hugs, Chantal

    SvarSlett
  10. Så lekker candy!
    Jeg blir gjerne med på denne:)
    Følger har jeg vært lenge, takk for inspirasjonen.
    Da krysser jeg fingrene.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  11. en candy helt etter min smak xxtanja

    SvarSlett
  12. Nydelig og søtt "godis" jeg gjerne blir med i trekningen av. :)
    Har oppfyllt alle krav. ;)
    Ønsker deg en fin høstdag!

    SvarSlett
  13. Kjempesflott candy og denne vil jeg selvfølgelig gjerne bli med på:)
    Følger har jeg vært lenge og du lager mye flott, klem bente:)

    SvarSlett
  14. Så flott candy! Vil gjerne være med på trekningen av denne :) Tusen takk for at du gir oss sjansen :)

    SvarSlett
  15. Så lekker! Selvfølgelig vil jeg bli med på trekkningen. Ha en flott uke:) Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  16. Мне понравилось ваше творчество . К вам я зашла из блога Mona V Scrapperblogg , там на стене увидела вашу открытку к новому заданию в блоге Live & Love :) и подключилась с открыткой к заданию в блоге !
    Хочу присоединиться к розыгрышу вашего угощения !
    http://perception-natali.blogspot.com/

    SvarSlett
  17. For ein lekker candy du har laga til. Har linka til bloggen din i sidebar.
    Nå har eg kikka videre nedover i bloggen din. Så mykje lekkert du lager!!! Likte så godt dei små tekststipene på korta dine. Her kommer eg gjerne tilbake, så nå har eg lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  18. Kjempelekker candy! Er ny følger og har linket på min blogg ~ og jeg har også en candy gående om du vil være med på den :)

    SvarSlett
  19. I love candy. Thank you to win.

    SvarSlett
  20. Hei:) Jeg har lagt meg til som følger, du har mye flott i bloggen din:) Kjempefin candy du har, vil veldig gjerne bli med:)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  21. Hej. Vilken himla fin candy och vilka fina kort du gör. MVH Rosita

    SvarSlett
  22. Så herlig candy! Jeg er gjerne med og prøver lykken! Har fulgt deg lenge og har postet candyen i sidebaren på scrappebloggen min!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  23. Thanks for this candy!
    http://scrapandcard.blogspot.it/

    SvarSlett
  24. Dette var en herlig candy som jeg vil prøve vinnerlykken på. Hra lagt meg til som følger også og selvsagt lagt bilde i sidebaren og linket hit :-)
    Ha en flott dag videre.

    SvarSlett